Aydn3 bana 12. haftada kız dedi farklı bir doktor 17. haftada dün farklı bir doktora gittim memleketimdeyim erkeğe benzetti erkek yüksek ihtimalle dedi 18. haftanın ortasında da kendi doktorunda randevum var bakalım o ne diyecek 17 haftalık olduk hala da net bir şey yok yani sanmıyorum yanlış çıkma olasılığı çok yüksek oluyor en kesin ve net yani doğruluk payı yüksek olan detaylı ultrason deniliyor