Mervekara5 Kızlar döndükçe artık canım yanıyor karnım sertleşiyor hemen sizde nasıl durumlar sanki batıyor böyle hareket ettiği zaman
Mello29 Mervekara5 Benim deee ay hem kaburgama vurup hem vajinanin orda kafa atiyor sanki dünden beri cok canımı yakiyor büyüdügu icin hareketleri sertlesti artik
Asiye6125 Mervekara5 cok normal bendede oyleydi artik yeri darlasti annesi 🙈🙈 biraz dayanacaz bunlara
soilsmell Mervekara5 Sanki içerde bir organımı kendine oyuncak etmiş gibi çekiştirip duruyor sanki derdim o haftalarımda şimdi 35+6 olduk daha çok tekmeliyor öyle organlarım alıştı sanırım çok acıtmıyor yavrum 😂
Pearlyy Mervekara5 35+5 teyim bazen tekmesiyle sıçrıyorum. Çok normal artık olacak büyüdüler güçlendiler :)
Mervekara5 Mello29 şimdi oturup kahvaltı yaptırmadı resmen bana batmaktan oturunca daha bir yeri daralıyor galiba batırdı herseyini 😅
Mello29 Mervekara5 belki yeri daralır o zaman daha az hareket eder 😂 gerci hareket etsin öyle de endiselenirim
soilsmell Mervekara5 alışılıyor canım karnın genişledikçe birde organlar sağa sola kayıyor o kadar baskı olmuyor
Mervekara5 Mello29 o zaman da doktorlardan çıkmayız hareket etmiyor diye 😂 annem kardeşime hamileyken kardeşim hiç hareket etmezmis korkmuyormuydun diyorum yoo bu hareketsiz heralde diyordum diyo biz olsak ohooo 😅😅
Mello29 Mervekara5 Hahhaha kafayi yerim varya yemedigim cikolata kalmaz bir tane müzik var piyano caliyor onda hep hareket eder 24 saat dinlerim onu herhalde ay daha karnimizdayken bizi parmaklarinda oynatiyor bu oglanlar biz yandık 😂
Nuraysss Mervekara5 kaba tabirle kaktiriyo icerde 😅 37+3 hareketler acitiyor cidden ah fln diyorum bazen , bebek hareketinden canin mi acirmis diyorlar 🤨 yalniz degilim demek ki
Mervekara5 Mello29 yaa hangi müzik benimkinde hiç yok öyle şeyler ama starbucks seviyor benimki de içtiğim anda asla durmuyor asla 😂😂
YagmurAnnesi Mervekara5 şu an bunu okurken bile hareketlerinden canım acıyor vajinamda da batma oluyor gaywt normal canım ☺️
Pearlyy YagmurAnnesi bende bunun için başlık açacaktım 36. Haftamdayım ve vajinamda batma olmaya başladı. Özellikle yürürken oluyor. Normalmidir??
3babyannesy Mervekara5 bizde 34haftadyz bizdede aynı durum artk kilo aldı güçlendiler gerçekten can yakıyor
Elif0111 Mervekara5 36. Haftadayım durum çok fena 😀 aşırı hareketli her hareketinde aklım çıkıyor. Özellikle geceleri uyutmuyor