HanifeAsya Honeymom17 idrar yolu enfeksiyonu muhtemelen antibiyotik kullanırsın aynı şeyi bende yaşadım
Gamzeli_bebek Honeymom17 cnm bnde de yuksek cikmisti doktorum idrar kulturu istedi enfeksiyon var ise ilac vs verecekti ama kultur sonucumda ureme yok sonucu cikti temiz demekmis senden de idrar kulturu ister ona gore gerekirse ilac antibiyotik bs verir korkma hatta ilac vermedi bana sirkeli su ile taharetlen dedoli camasir degistiriyorum gunluk ped siklikla degistiriyorum
Ayselsinan Honeymom17 128 cikti benim ve her ay oluyor benim gecen ay 3 gun hastaneye yattim oda butun degerlerim dustugu icin yatirdilar enfeksiyondan dolayi suana kadar bebegimde bi sıkıntı olmadi zarar vermedi antibiyotik tedavisiyle yok etmeye calisiyoruz korkma bol bol su ic ilac verirse duzenli kullan en onemlisi icini ferah tut hep iyiyi dusun…
Mommyy0708 Honeymom17 benim o kadar yüksekti ki böbreklerime kadar enfeksiyon kapmışım, ağrıdan soluğu acilde aldım gecenin köründe. Antibiyotik ile geçti, su içmeyi ihmal etme. Mesaneni sürekli yıkaman lazım su içerek, mikrop barınamaz ozaman
Asliormanci Honeymom17 bende 100 yazıyor ama hemşire bi sıkıntın yok dedi bol su iç antibiyotik bile vermediler kırkmayın
Mucizem33 Honeymom17 geçmiş olsun benimde yüksek cec 1000lik verdiler kullanamaya başladım dün ve idrar yollari cok önemli aksatma ilacını kullan . Ben ne alacağımı şaşırdım.kansizlik kanda enfeksiyon idrar yollarında ayni tah yüksek 😐ama önemli olan ilacını aksatma
Mucizem33 Honeymom17 ilaçlarını kullanırsan sknti olmaz 6 haftalıkken vardi kullandım.ilac simdi 23 haftalık olduk
asetonluoje Benim yassı epitel 0-5 arasında olması gerekirken 150 lökositte 0-5 arasında olması gerekirken 43 çıkmıştı. İlaçları kullanınca düştü hemen sıkıntı yapmayın hiç
Elvancn asetonluoje hangi ilaç kullandınız şuan benim lökosit 48 antibiyotik kullanıyorum 1000lik olan
Elvancn Ayselsinan bende sürekli oluyorum idrar yolu enfeksiyonu dün idrar kan verdim hem kanda hem idrar enfeksyon var antibiyotik 1000lik kullanıyorum ben böbrek büyüme var ondan enfeksyon oluyorum siz neden oluyorsunuz her ay enfeksyon
Honeymom17 Ayselsinan cok gecmis olsun canim rabbim sifa versin saglikla bebislerimizi kucagimiza alalim❤️
Ayselsinan Elvancn benimde sag bobregim de buyume var benim erken dogum riski olusmustu ama hep iyiyi dusundum benim stent taakilacakti sag bobregime ama ben istemedim bol bol su ictim verilen ilaclari duzenli kullandim kendimi salmadim guclu durmaya calistim sukurler olsun rabbime 31.haftaya girecegim bebegimde de bi sorun olusmadi suana kadar….
Elvancn Ayselsinan canım böbrek büyümesi bana stent dediler ben istemiyorum dedim cumartesi yine konusacaz böbrek son durum göre bende 28 haftaligim 19ml şuan bibrek büyüme stent diyorlar erken doğum sebebi oda sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum sende oluyormusun canm hangi ilaçlar kullanıyorsun bana böbrek büyümesi için bir ilaç yok denildi