Kızlar kasıgındakiii o sivilce için getirdim tehlikeliymiş enfeksiyon yaparmış vs kan alındı temiz çıktı hemen antibiyotik tedavısıneee başlandı damar yolundan. bize birer tane ayetel kürsi okur musunuz ? 4.5 yaşındaki kızımı arkamda bıraktım hastanedeyim doktor 1 haftalık süreç daha da uzayabiliceğini söyledi bebeğim yoğun bakımda emzirmeden emzirmeye görüyorum çok ağır bir travma oldu bana anne otelinde kalıyorum bize de duanızdaaa yer verirseniz çok sevinirim oğlumun ismi ardıç Arden benim de Cansu :( herşey biran da oldu o kucağımdan almaları vs o kadar zor ki Rabbim kimseyi düşürmesin sağlıkla çıkarız inşallah kafamı hala toparlayamadım hakkınızı helal edin çok tşk ederim🌺🌺