cannjuuu çok doğru hep diyorum ben de benim ve bebeğim için en sağlıklı ve en iyi doğum şeklini seçiyorum, kabul ediyorum diye. Şans işi gerçekten ama düşünmeden de edemiyorsunuz. Biraz da bizim enerjimizle alakalı tabi korku enerjisiyle çekim yasasını aktive ediyoruz 🙄 Haftaya Tuncer Beye gidip kararımı vericem artık Annelik delilikmis gerçekten 😬