Zeynelp ah Canım ya çok geçmiş olsun inşaALLAH çabucak toparlanırsın. Çok şükür verilmiş sadakan varmış sende bebeğinde kurtuldunuz hamdosun. Nasıl anlamamış bu insanlar nasıl doktorlar Rabbimiz işinin ehli kişilerle karşılaştırsın. Yani orayı öyle kesene kadar sezeryan yapsalardı bir kerede kurtulurdun.. Benim anneannemi senin bu anlattıklarını yaşadığı için kaybetmişiz. Bebeği de bakımsızlıktan arkasından gitmiş. çok eski zaman tabi, imkan yok falan, ama şuan da böyle şeylerin olması şaşırtıcı gerçekten.. Yine şükredin ikinizde iyisiniz. Sadaka verin çokça Rabbimiz kimseye yaşatmasın. ama o doktorları ebeleride de ALLAH bildiği gibi yapsın bu kadar acemilik olmaz..