Benimde ilk yüksek çıkmıştı doktorum farketmedi kan sonuçlarıma bile bakmadılar daha sonra özele gittim ordaki doktor söyledi yuksek olduğunu tekrar kan verdiğimde değerim düzelmişti doktor kontrolumde kendi doktoruma söylicem ama şuan için Bi sıkıntı olmamıştır umarım şuan burda okuyunca Bi endişe duydum