Dost12 merhaba. Benimde ense kalinligi 3.40 cikmisti. Sonra burun olusmamis dediler, sonra burun olusmus ama kucuk kalmis dediler. Cok uzulduk haftalarca agladik esimde ayniydi anlatsam anlatamam o gunleri..
Sonra fetal dna yaptirdik, elim kalbimde bekledim gunlerce. Geldi sonuc ve temiz..
Ama karindan sivi aldirirsan en dogru sonucu o veriyor, fetal dna da bile yanilma payi var.
Ancak artik sunu biliyorum ki hic bir test saglikli dediginde %100 saglikli degildir,
Hicbir test sagliksiz dediginde %100 sagliksiz degildir.
Rabbim bilir.
Bazi seyleri sadece allah bilir.
Bize kurtaj olabilme hakkimiz oldugu soylendiginde dusunmeden asla dedim. Cunku kalp atisini duydum o benim bebegim benim icimde büyüyen tutunan benim canimdi, ben bocegi öldürdügümde vicdan yapip aglayan insanim.ancak dogursaydim o sekilde cok zorlanacagimi da biliyordum. O yuzden aldir aldirma kimseye asla birsey diyemem, gonlum yine gelene razi ol diyor sadece…
Cunku biri hasta diye istemezsin ama allah saglikli cocuk nasip etmeyecek belki. Yani ne bileyim biraz ince isler.
Ama iste benimki de sizin gibiydi temiz cikti sonradan… oyuzden sonucu bekleyin,dua edin.
Hic bir teste yuzdeyuz guvenmeyin bunun ornekleri cok var.
Tum hamilelere tum anne adaylarina kolayliklar dilerim