Kimsenin verdiği aklı dinlemeyin. Annesi olarak bu sadece sizin verebileceğiniz bir karar, yeri gelir babası bile gitse siz yanında kalırsınız evladınızın. O yüzden sadece kendiniz karar verin, maddi manevi her şeyi detaylarıyla düşünüp doğru karar vermelisiniz.
Kimsenin doğur bakılır, şöyle olur böyle olur demesine kanmayın sonuç problemli gelirse. Çünkü siz her zaman yalnız yaşayacaksınız her şeyi, kimse sizin kadar olaya dahil olmayacak emin olun. İnşallah en doğru kararı verirsiniz ve hatta inşallah doktorlar yanılır ve sonuçlar çok güzel gelir🙏 fetal DNA gibi daha güvenilir bir test yaptırmadan asla karar vermeyin.