edaizmm benim tam 1 yıl dolduktan sonra yapıldı. İlk klomen ile yapıldı tutmadı sorna gonal f iğne ile yapıldı tuttu elhamdülillah. Ama 3,5 yıllık evliydim ben tıp fakültesinde yaptırdım. Aşılamaya özelde boşuna para vermeyin o parayı tüp bebeğe ayırırsınız. Bence siz de üniversite hastanesinde yaptırın yazık günah paraya. Hem ilaç için de rapor veriyorlar. İşlem için de sadece 280 TL ödedim