M11 çok iyi anlıyorum seni, bende sadece ilk aşamayı sığdırabilmiş oldum malesef rapor vs heryerde sıkıntı oluyor, çalışırken insanı bu yönü ayrı bir strese sokuyor. Bende inan çok zor karar verdim açık söylemek gerekirse de korkuyorum ancak gidip ilk adımı atmak bile yükümü hafifletti. Eminim senin için de öyle olacaktır, haberini bekliyorum 😊