seda1564 bende
Nutelllaa neresinde
Snmdgn adalet mahallesi
seda1564 bahçelievler sen
Nk06 menderes mahallesi
HappyMom1234 aynen hayırlısıyla doğsunlar inşallah :)
yagizegemom ayy bende orada çalışıyorum 😂
Tugbazdmr nerde çalışıyorsun 🌸
Hanımlar bende katılırım uygun vakit olursa, Dikmen-sokulludayım bende
Bende yenimahalledeyim💃💃💃
Eryamandayım ben de 💃💃
benbilmirem bendee😊
Bende Mamaktayım
yagizegemom karakoldayım 😂
Tugbazdmr sende mi polis memurusunnn 🤓
Tugbazdmr bende çok yakınım oraya😅
Nutelllaa İncek mahallesi
Bende etimesguttayım olsa ne güzel olurr
yagizegemom aaa dip dibeyiz resmen 😂
Tugbazdmr evettt😅 kaç haftalıksın 🐣
yagizegemom 8+6 daha yolun çok başındayız siz 😂
Tugbazdmr 31+2 deyiz bizde 🐣
Tugbazdmr bende 7+6 :)