Esramihra Tubatgn ben Mamak merkezdeym ondan çok yakın dedim yoksa oranında mamaga bağlı olduğunu biliyorum 😁
Defnesa HappyMom1234 Taner Akçal :) daireden bir arkadasim tavsiye etmişti öyle başlamıştık sizin doktorunuz kim :)
Defnesa HappyMom1234 Ahmet beyde çok pozitif :) normal doğum ile ilgili konuştunuz mu hiç sosyal medyada hep sezeryan doğum paylaşıyorlar :)
[silindi] Gmzbysl ben Yenimahalle deyim Ama gölbaşında da annem oturuyor orda da bi kaç kişi varmış:)
HappyMom1234 Defnesa 35 haftalığım şu anda hiç doğum hakkında konuşmadık bebiş dönmüş pozisyonunu almış, sordum normal yaparım dimi dedim, şimdilik evet ama 37 haftadan sonra konuşuruz dedi hayırlısı olsun inşallah :)
Mineklc Bende Natavegaya çok yakınım mamakta yani.Ama hamişler günü kulağa hoş geliyorda göbüşüm henüz yok 1,5 aylığız biz :)
Ebrucukk Busece06 Yaaa hadi yapalımmm toplanalım biyerde oturalım öuahbbet edelim tanısalım süper olur bende bağlıcadayım etimesguta bağlı 😊
Mire Ben ankara çankaya mustafa kemaldeyim buluşalımm çok güzel olur benim daha 12 haftalık ama olsunn