Zehraaa- peki birşey soracağım ben tüp bebek tedavisindeyim 3.gün embriyosu 18 ocakta transfer oldu 10.günde kan verdim 100,9 çıktı 2 gün sonra yani bugün tekrar kan verdim bugün 111,1 çıktı doktor 2 gün sonra tekrar kan ver dedi korkuyorum böyle çok düşük yükselişte kimyasal olabilir mi ???