Selamm herkese hayırlı akşamlar. Daha önce birkac tane post acmistim bat a 6 gun kala erken gebelik testi yapmistim (2 erken gebelik 2 kaset test ve hepsi pozitif cikmisti) 2 gün sonra da beta hcg icin kan vermistim 8,5 cikmisti. Bugun regl oldum.. cok üzgünüm bu yasadigim kimyasal gebelik mi nasil anlasilir? Kimyasal gebelik sonrasi ne kadar surede hamile kaldiniz😔