Arcin 35 haftalik hamileyim bugünden beri karnim agriyo kasıklarım da agriyo, agri altima ve belime vuruyo. Yatsamda gecmiyo. Acaba dogum mu basladi. Istemiyorum da. Cünkü kücük olur ve küveze koyulursa diye korkuyorum. Cevap verirseniz sevinirim.😕😕😕
_aysenur8mikail__ Arcin hiçbi bilgim yok canım maalesef ki doğuma dair ufacık bir ne ağrı ne sancı olmadığı için bilemiyorum 🙄
Mervesya _aysenur8mikail__ seni cok iyi anlıyorum cok zordayiz 40+3 um bende yalniz değilsin bu surecta gececek benimde yapmadigim kalmadj hint yagi filan icmek dahil ama bgn okudum beyin strese girerse rahim kendini kapatirmis ondan dogum geçikirmis saldim artik hic birsey yiyip icmiyorum yaomicam dedim ztn en fazla 1 hafta daha karninda sonra elbet cikacak o 1 haftayi keyifle gecir bir daha orda olmayacak annesi 🥰
_aysenur8mikail__ Mervesya çok çok haklısın canım öncelikle hepimiz sağ salim kucağıma alalım ama gerçekten çok zorlu 9 ay geçirdim ve artık tahammülümün kalmadığını hissediyorum herşeyin hayırlısı olsun🌸
AtlaSeda Bende 37+6 bitiyor 38 haftalık olcam 1 cm açıklığım vardı cuma günü doktorum bana kekik çayını ada çayıyla birleştir çubuk tarçınla 1 tane karanfil at iç kasılma yapar açılmana yardımcı olur dedi bide en verimli olan şey sıcak duş sonrası Hindistan cevizi yağı ile pelvis masajı vajinaya yapılan onada başladım sonrasında 40 adet kadar squat yapıyorum bakalım kaç gün sürecek doğurmam hurmada yiyorum günlük 5 adete yakın hepsi doğal şeyler sonuçta zorlamadan yapılabilecek şeyler sorun doktorunuza uygulayın sizde
_aysenur8mikail__ AtlaSeda çok teşekkürler tavsiyeniz için mutlaka uygularım çünkü başka çaremin kalmadığını hissediyorum suni sancı olmadan umarım kendi sancım gelir
AtlaSeda _aysenur8mikail__ inşallah gönlünüze göre olur Allah hepimize kolaylıklar versin ağrısız sızısız alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🤲🏻❤️
Ceylanercel _aysenur8mikail__ kızlar bende birşey sormak istiyorym bende 37 haftalık hamileyim doktor bebeğin kafa çapı 96 olduğu icin sezaryan olmamı istedi 100 olunca doğum kanalından geçmez dedi siz duydunuz mu böyle birsey
Yeknese clover444 merhaba inşallah çok güzel bir doğum olur. Ben de ilk doğumumu suni sancı ile normal doğum yaptım. Sabah 9 da yatışım yapıldı öğlen 14=30 da doğum yaptım
clover444 Yeknese amin inşallah🙏açılman varmıydı peki benim hiç yok açılma daha çok sancı çekiliyormuş
Bilgeszr _aysenur8mikail__ bende 39+6 yım bekliyorum artık doğsun istiyorum ama en hayırlı zamanda gelsinler 🤲🤰😌