Sabiaa benim teyzemler hastaneye çok yakın oturuyor bana çok söylediler orada yapma diye ama ben yakın arkadaşım orda yaptı diye orayı istedim başıma böyle biley geliceğini bilemedim arkadaşıma da söyledim anlattım çook şaşırdı ne varsa eski hastanelerde var bakırköy devlet hastanesinde de yapabilirsin durumun varsa özelde yapmak en iyisi tabi Allah yardımcın olsun