Kızlar hamileliğimin başından beri çam sakura gidiyorum neyse doğumum yaklaştı 3 günde bir gidip muayene olup nst bağlanıyordum ama bir sorun olmadığı için eve geri gönderiliyordum salı günü sancılarım başlafı gittim alttan muayene ettiler açılmam olmadığı için bebeğin suyu da iyi olduğu için eve gönderdiler 3 gün evde sancı çektim düzenli sancılarım vardı perçembe günü dayanamayıp tekrar gittim acile 3 kişi alttan bakmadına rağmen açılma olup olmadığını anlamadılar açılman yok dediler bebeğin suyunun da iyi olduğunu söylediler ben sancıdan kıvranıyordum eşim beni aldı özel hastaneye götürdü orda ebe geldi hemen alttan muayene etti ve kızım senin 3 4 cm açıklığın var nası bilememişler bunu dedi bu arada herhangi bi sorun falan yok normal doğum yapıcaktım ama bebek kakasını yaptığı için ve çam sakura bunları bilemediği için sezeryana alındım ve duyduğuma göre de o hastanede bir bebek ölmüş bilmiyorum hayırlısı buymuş diyorum ama aşırı sinirliyim kızlar 3 kişi bakıp açılma olup olmadığını nasıl bilemezler 26 ocak perşembe günü doğum yaptım 5 günlük anneyim Allah herkesin hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah