nrn_ Vuslat123 tekme atarken çok acıyor artık birde kadıklarımda baskı hissediyorum onun dışında bişiy yok
kahvekokusu_ nrn_ 38+1 olduk ♡ Oğlum 39+4 te doğmuştu bakalım kızım ne zaman gelicek . 1 aydır heeeerrrrrr gece rüyamda doğuruyorum ama asla bebeğin doğduğunu görmüyorum . Uyanıyorum . Yoruldum her gece doğura doğura .
Zeynepsari34 Bende 39+4 oldum. Gün geçtikçe daha da stres yapıyorum doğum korkusu bir yandan nasıl doğuracağım korkusu bir yandan.. zaman da geçmiyor. Biran önce doğsun istiyorum hayırlısıyla inşaallah hepimizin