Mom-babyyy Hsee amin inşallah az kaldı gibi sancılar yavaş yavaş geliyor işte bir baktin bu sabahta senin gelir kızlarımız ard arda gelir 🙏🤗😀
Kubrak2016 39 oldukkk ama bizdede tık yok😅 hurma pilatis çöküp kalk yapıyorm ama hiç bişey yokk napcaz böyle😅😁 Hsee Seydacavdarr nrn_ sirininannesi Yagmurrr98
Hiradefne 39 nts sancı full ama bnde tık yok artık gelsin istyorum karnım çok geriliyor o kadar krem kullanmama rağmen aşırı kasinio catlayack sanirim
Hiradefne Hsee sagolsn doktrm çatıya bakmaya gerek görmedi Perşembe kontrl var bakarmi bilmiom ilk dogumm normldi 37haftada dgormustm
snm-ekr1 nrn_ 39 oldum bnde🤣🖐️ gelen giden yok arada yalancı sancılar dışında.içim dışım hurma oldu artık yemekten
Snnaadayi @nrn_ iki kızım var 40+2 ve 40+5 te doğdu şuan erkek bebeğe hamileyim bakalım bu kaçıncı haftada doğacak
nrn_ Vuslat123 tekme atarken çok acıyor artık birde kadıklarımda baskı hissediyorum onun dışında bişiy yok