erkekanne34 canım ben şuan 17. Haftada girmek üzereyim. Ayakta kalabiliyorum. Ama 29. Hafta baya büyümüştür karnınız. Ben o haftalarda Allahını izniyle oturarak kılarım iri bir yapım var zaten. Ben ilk oğlumda da da ilerleyen haftalardaoturarrak kıldım.sizin gibi oturarak kılarken bir kaç gün karıştırdım. Sizde oturarak kilim ve bebeğinizi sıkıştırmayin nitekim yaptığınız ibadeti eziyete çevirmeyin. Nitekim Rabbım biliyor durumunuzu siz bir kaç gün karistirirsiniz sonrası alışikirsinuz. Rabbım kabul eder inşallah