Emell 3500 tl ye aldım ben Doğum paketi gerçekten doktordan da çok memnunum gerekirse perinatoloji doktoruyla beraber bakıyorlar kesinlikle tavsiye ederim benimki riskli bir gebelik 29 hafta oldum çok şükür ve 6 .haftadan beri birsürü şey yaşadım serklajım var sorsan kime gitsem umutsuz dediler ama doktorum sayesinde bugünleri gördük parasından ziyade bence doktor çok büyük bir şans