Kardelennnnnuygr ben dün gittim evet dogum acili yok buyuk hastaneler de var oralarda girisiniz olmasini tavsiye ederim. Insallah ihtiyacınız olmaz. Ben hamilelik testimden beri 19 mayisa naciye hanima gidiyorumm. Mesai disi dogum ne zaman olursa olsun geliyoruz dedi