Benimde normal de zayıf olduğum için küçüktü göğüslerim sütyenin içini doldurmuyordu yani evde takmiyordum biri geleceğinde ya da dışarı çıkarken kullanıyodum sütyenin askıları ve lastikli yerleri beni aşırı sıkıyordu yani sıkı kıyafetler ve dar seyleri hiç sevmem bunaliyorum içinde😁şimdi 14 haftalık hamileyim kilo almaya başladım ve göğüslerim de gözle görülür şekilde büyüdü şimdi evde takmiyorum sporcu atleti aldım yarım atlette deniyor çok rahat kancası yok dışarı lastiği sıkmıyor çıkarken kullanıyorum