Gebelikten dolayı gögüslerim büyüdü cok güzel oldu cünkü kücüktü önceden. Ama şöyle bişey var ki ben sadece yazın dışarı çıkarken sütyen takarım. Kışın falan kalın seyler giydigim icin hic takmam. Sütyen takılmazsa gögüs sarkar diyorlar?? Bu doğru mu 😞