minikmucizem__ Çevremdekş herkes çok umutlu doktor da 10 gün daha beklememiz gerek deyince hepsi inatla hamilesin diyor. Ben olsa çıkardı diyorum ama Rabbimin işi tabi ki süpriz olacak belkide. Nasibimizde varsa inşAllah bakalım🤲🏻❤️ Rabbim tez zamanda o müjdeli haberi bana ve istiyen herkese nasip etsin. Gelen giden yok, şişkinlik ağrı va ypk. Arada bi adwt olacakmış gibi ağrım olup geçiyor bişe sağlanıyor gibi bakalım