Kızlar merhaba bat 28 Ocak bugün 3 gün gecikmedeyim sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı aile hekimine gittim kan vermeye 10 gün gecikme olmadan çıkmaz dedi kan almadı acile gidip kan verdim 2.30 çıktı negatif böle olup sonradan pozitife dönen hamile olduğunu öğrenen var mı aranızda