Cannur Ayrım yapabilmeniz ne güzel ben de bile isteye yazdım ve bilerek yazdim diye ekstradan koca bi başlık açmicam. O konuya gelecek olursaak ben neyin ne demek olduğunu biliyorum kadin dediginiz kisinin bi annenin sordugu soruya karsılık, dalga geçerek ve alaycı konuşarak hep bi agizdan kötü bi baskı yaparak karşıdaki kisinin kendini yalnız hissetmesini istemedim aynı şeyi bende yaşadığım için yazdim ve hiç bi şekilde böyle seylerin içinde olmam bulunmam sadece yapılana karşılık küçük bi sitemde bulundum. Lafı ortya yazdım uzerinize alınarak yazmanız açıklamada bulunmaniz güzel bişey bu arada bi kadına en büyuk destegi verebilecek de biz kadinlariz🤗teşekkür ederim insanlari daha iyi anlayabilceginiz,mutlu günler dilerim.