Kardii Kızlar 17+6 günlük hamileyim tuvalete yetişemedim avcuma çıktı yarıısı oda safra zaten ama ben bian için koştum yetişmek için bişey olur mu 😒
Rabia54 Kardii yok canım bir şey olmaz korkma inşallah bir an önce geçer çok zor çok yaşadım bu durumu ve hala yaşıyorum 35 haftaya giricem zor çeken bilir Allah şifa versin kuzum 😟🙏💞💞
Cannur Kardii sorun biraz anlamsız olmuş burda cogumuzun ilk hamileligi ve evde tek basımızayız valla kosmakla cocuga bisey olmaz cıkıp dısarda kosmamıssınız bu kadar panik niye? Eskiden annelerimiz teyzelerimiz en ağır isleri yaparlarmıs bakın hepimiz saglıklıyız biraz rahat olun.
Kardii Rabia54 kusmalarım bitmişti ama sabah bi çıkardım safra şimdi yatıyodum aniden bi oldu inşallah bişey olmaz 😒
Rabia54 Kardii olur öyle arada midede birikiyor kusmaktan bir şey olmaz korkma ama dikkat et ani hareket çok yapma 😊
Rabia54 Kardii yok bir seu olmaz ben 20 haftaya kadar hamile olduğumu unutup yatağa hop diye atlayıp sonra AA hamileyim.dedigim oluyordu bazen insan o an unutabiliyor bir şey olmaz o kadar dan bu kadar kafana takma ama ozaman çok zor geçer gebeliğin dikkat et gerisi Allah'a kalmis
Tosbik Kardii koşu pistindemi koştun sanki Allah aşkına. Oyle bi abartiyosunki sanki topuklarini vurdurarak koşmussun gbi alt tarafi bir ev, ne kadar koşablrsin kac adim koşablrsin 🏃♀️😂. Sanki şehri turlamişsin gbi tey Allam. Boncuktu zten dimi 🤗
Pelinzade Canım bende hızla koşup klozete hızla eğildim bebeğimi ezdim sandım taş gibi oldu ağrıdı ayağını hiç bu kadar hissetmemiştim elime geldi dokununca korktum bacaklarımı ezildi diye şükür bir şey olmadı ama insan korkuyor acele etme olduğun yere de çıkar bebekten önemli değil ya ☺️
Kardii Pelinzade öyle evet ama bi an boşluğuma geldi 😒 hani ahım şahımlı harekette etmiyor etse raha drim elki ama oda yok 😐
Kardii Tosbik aynen boncuk seni ilgilendirmiyor yani benim içime dert olmuş sormuşum asıl saçmalığı siz yapıyosunuz neye dayanarak böyle yorum yapma hakkını kendinizde buluyorsunuz anlamış değilim saçmaysa bakma kardeşim sana mı kaldı saçma olup olmadığı
seraap Tosbik ama bence hakkli cok sacma yani eskiler o kadar cocuk acaba nasil dogurmus simdikiler herseyde tedirgin oluyo yok öksürdüm bisey olur mu hapsurdum bisey olur mu 😂😂😂
Kardii [bilinmeyen] sana mı kaldı saçma olup olmadığı ? Saçmaysa girme yorum yapma sana silah tutmadım ben ilk gebeliğim tek başımayım burdaki hamilelere soruyorum belki koridorum uzun ne biliyorsun da yorumluyorsun