Mervvvever Samye18 ben yapmıştım çıkmadı adet gecikmesinin 6. Günü çıkmıştı biraz sabretin bence testi olumsuz görmek daha zor oluyor
Samye18 SaruMerve inşallah canım çıkar ya herkesinki çıkıyor felan 5 gün önce de yaptım çıkmadı aslında cesaret edemiyorum şuan
SaruMerve Samye18 valla bende cesaret edemiyordum ama geldim verdim bi cesaret inşallah güzel sonuçlar alırım
Samye18 SaruMerve ederim tabi inan üzüldüm ama bir sürü şey okudum bak hep adet gecikmiş senin gibi 2 ile öğrenen olmuş sonra birden iki gün sonra tavan yapmış adet olana kadar ümit var olmazsa da zaten zamanı değilmiş diyelim dimi
Samye18 SaruMerve benim de yarın bat bugün erken genelik aldım ama yarın yapim mi yapmayım mı bilmiyorum kimisi çıkıyor diyor kimisi çıkmaz diyor valla kafam bulandı artık ya
SaruMerve Samye18 Allah razı olsun kuzum şu lafın bile biraz olsun içimi rahatlatıyor inşallah öle olur bekliyorum bakalım 🙏🏻
SaruMerve Samye18 hiç strese girme bence reglin gecikirse yap çünkü biliyorum o negatifin ne kadar acı verdiğini rabbim ikimizede nasip eder inşallah kuzum 🙏🏻
Samye18 SaruMerve inşallah canım herhangi birşey olursa haber ver inşallah döllenme geçtr de pozitif olur 🙏🏻