Mucizeeeemmm busratasci- Gecen hafta yüksek ihtimalle erkek dedi bakalim persembe tekrar gidicem kesinlesir insallah 🤰😊
[silindi] busratasci- 12 haftalığız cuma kontrolüm vardı. İlk baktı kız gibi duruyor dedi ama başka bir açıdan da erkek gibi dedi🤷🏼♀️ 2 hafta sonra netleşirmiş😄
Burjucan busratasci- biz 13. Haftadayız 12. Haftada kontrolümüz vardı doktor yüzde yüz kız dedi bu kadar emin olmasa yüzde yüz demezdi herhalde diye düşünüyorum
Yazgigulsah Mucizeeeemmm merhaba banada %. 55 erkek desi ama kız çıkıntısıda olabilir dedi sizde gördü mü cıkıntıı
busratasci- Erkek cogunlukta gözükuyor bende 11. Haftadayım ,her öğrenen yazsın kızlar buraya bu sene ne senesi bakalım :)
busratasci- Evet kızlar hepimiz yazalım öğrendikce :) hepimize rabbim sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin mayıs anneleri :)