aaslim ya benim kırk yıl düşünsem biri neden hızlıca çocuk yaptı biri neden bekledi diye sormak gelmez aklıma vardır bir bildikleri der geçerim ne kadar meraklı bu insanlar. Benim karşı apartmandaki komşum beni her gördüğünde çocuk var mı diye soruyordu başka hiç bir muhabbet yok ama adımı bile bilmez canım çocuk var mı diye atlıyodu lafa bir gün dayanamadım dedim yok biz yapmıyoruz sen yap çok istiyosan afalladı kaldı öyle😂