Evlendikten 1 ay sonra hamile kaldım, bu isteyerek oldu, çünkü 28 yaşındayım çocuğumuz olsun istedik. Kime söylesem ne kadar hızlısınız kazayla mı oldu gibi cümleler duyuyorum bu da canımı sıkmaya başladı. Belki can sıkılcak bi durum değildir benim hormonlardan dolayı böyledir bilemedim. Sizin de oldu mu bu tarz şeyler?