ilzannliy bence yaptırın önemli bir test Allah korusun bebekte bir sorun çıkarsa anne karnında tedavi edilebiliyor aksatmayın derim. İlk anda tatlı iyi geliyo gibi sonradan beni zorladı en çok açlık kısmı. 24-28 hafta arası yapılabiliyormuş ben 26+5 oldum bugün yaptırdım. Bana doktorum direkt 75lik yapalım dedi, 50likte sonuç vermezse bir daha 75lik içilebiliyormuş o detayı çok bilmiyorum.