Ben sabah 9da gittim aç karnına tabi. Önce doktorum muayene etti falan derken 10da anca yaptırabildim. Bana açık havada bahçede iç öyle gel dediler. 5dk da içtim. Çilekli içtim evet tadı güzel sayılmaz ama bildiğiniz asitli şekerli Bi şey içiyorsunuz. İlk Bi kötü oldum ama 2dk falan sonra toparladım. 1 saat sonra gittim tekrar kan verdim. Açık havada oturdum hep, 1 saat sonra yine kan verdim. Son kan verdiğimde hemen çubuk kraker attım ağzıma hemen kalkmadım. Ben kan aldırmaktan korkan bir insanım ve bende reflü olmasına rağmen sıkıntılı geçirmedim. Hep iyiyim iyi olcaz Bi sıkıntı yok diye içimden geçirdim. Bünyede bünyeye değişir bence durum. Benide çok korkuttular. Yok mide bulantısı oldu kustum. Çok kötüydü vs vs diye, Hatta hemşire saat 10 oldu isterseniz başka zaman yapalım 2 saat aç durcaksınız dedi kusabilirsiniz vs dedi ama ben yinede yapalım bitsin dedim. Çok şükür sorunsuz geçti.