Zeyneparsln merhaba benim son adet tarihim 1 Aralık kese var bebek yok hala bekliyoruz çok hafif pembesi bi kanama oldu doktora gittim ilaç vermedi bebek daha görülmediği için yarın tekrar gideceğim inşallah bebegi görürüm sormak istediğim boş gebelik belki olabilir dedi doktorum ama boş gebelikte kanama oluyor mu acaba