6+6da duyduk yani kesemin sizin kadarki halinden 2hafta sonra. Benim de adet tarihime göre 2hafta geriden geliyordu ve kanamam da vardı bu süreçte rahat olun kendinize hayatı zehir etmeyin ve folik asit +progestan fitil olarak kullanın ki bebişiniz sağlıklı şekilde tutunsun. 2hafta sonra da güzel haberlerini bekliyoruz ❤️