Simay13 siz ve bebeğiniz saglikliysa gerisini boşver in. Dünya da büyük olmasına rağmen dönüyor siz keyfinize bakın ben 87 ile hamile kaldım . Çok şükür şeker dışında ogulumda da bende de sorun yok onun içinde diyet yapıyoruz doğumdan sonra o da kalmaz Allah in izniyle ☺️