Niye herkes zayıf ya 😁 ayy modum düştü. Psikiyatri ilaçlarından dolayı 30 kilo almıştım. 55 kilodan 85 kiloya çıktım. İlacı bıraktım. Korunmayi da bıraktım. Hemen hamile kalamam diye düşünmüştüm. Bir kızım var 9 yaşında. Bu kadar ara ve adet düzensizliğim vardı. 1 yıl deneriz olmazsa doktora giderim dedim. Diyetteydim. 79.a düştüm. Zaten ilsci bırakır bırakmaz 1.5 ay içinde hamile kaldım. Kilolar duruyor. 75.e kadar düştüm. Sabitim. 21+3 günlük. Atmasam daha iyi 😆😆 bir şişko ben.