Cerenuznglu Tgcccc ben de kesinlikle bu düşüncedeyim . Sleepy natural stokladım çevremde kullanıpta şikayetçi olana rastlamadım . Ben de olmam umarım
husnatskn gizem3435 Sleepy sızıntı yapıyor diye çok duydum çevremden, bende stok yapıp 240 tane Molfix aldım 😂
Tgcccc husnatskn düzgün takılırsa ve kenarındaki lastikler genişletilirse(ki her bezde bu yapılmalı)bi sıkıntı olcagini dusunmuyorum ben😍
gizem3435 husnatskn okadar stok yapmam 1 numara büyük 1 paket alırım birkaç paket de 2 numara alırım tamam diye düşünüyordum ama kafam iyice karıştı..
Gizzgzz Benas molfix güzel ama bence stok yapmayın ben sadece 2 numara aldım 244 lü onu kullanacam sonrasında devam edecem bittikçe hiç bir arkadaşım stok yapmamı önermedi
Uzay1907 gizem3435 sleepy ecologic hem tertemiz hem de her attığınız çöp çevreyi kirletmek yerine içindeki tohumlardan fidan oluyor
Emel_dmn gizem3435 ilk oğlum da molfix kullandım çok memnundum Bu bebeğim içinde molfix kullanmaya devam edicem
Damla_sonmez OĞLUMDA SADECE PRİMA KULLANABİLMİŞTİM. MOLFİX ANINDA PİŞİK YAPMIŞTI. ŞİMDİ 2.BEBEĞİME BABY TURCO ALDIM DENİCEM SORUN YAŞAMAZSAM DEVAM EDERİM YAŞARSAM PRİMAYA GEÇİCEM.1 HAFTA SONRA DOĞUMUM VAR KULLANIP SONUCU YAZARIM.
gizem3435 Damla_sonmez yazarsanız çok memnun olurum. Ben de primadan çok memnundum ama aynı memnuniyeti daha uygun fiyatlı bir bezde bulabilir miyim diye merak ettim.
EcemsBabys gizem3435 baby turco doğadan serisi kullanıyorum kızıma . Şimdi oğlum olacak nasipse yine baby turco aldım çok memnunum 👌🏻❤️
Seymaakbay gizem3435 ilk oğlumda Molfix kullandım doğduğundan beri hala Molfix kullanıyoruz 2. Ye hamileyim yine Molfix devam edeceğiz
Elifffyusa gizem3435 canım ilknoglumda Molfix kuklanmistim smdi de sleepy aldım deneyeceğim bakalım eğer sorun olursa molfixten devam ederim
Kizilicee Ilk çocuğumu baby me ile büyütüm bunuda insallah nasip olursa, hem uygun hem kaliteli bence. Islak mendille keza baby me kullaniyorum
Defne_momm gizem3435 bio natural serisini ilk ay kullandım daha ince ve normal yeşil paketli olan sleepy e göre bir tık daha büyük emiş gücü ise yeşil olan ile aynı ve yeşil paketli olan fiyat performans olarak daha uygun diye ondan devam ediyorum. İkiside bizde pişik yapmadı ben memnunum.