Hangisini alırsanız alın ama stok yapmayın çünkü benim ilk çocuğumda can bebe kullandım hiç bir sorun yoktu başlarda çok iyi bezdi sızdırma yapmıyordu çok memnundum ama 7. Ayında çocuk bir pişik oldu komple yara döktü kanlı kanlı yaralar mahvolduk götürmediğini yer kalmadı devleti özeli farklı şehirleri bir sürü hastane gezdim tüm doktorlar bez dermatolojisi olmuş Prima premium care kullan dediler ona geçtim sorun bitti yani başlarda bebeğe iyi gelen sorun olmayan bir bez sonradan iyi gelmeyebiliyor benim yaptığım koli koli bez stokları elimde patlamıştı