Zehross03 benim daha önce hiç gecikmem olmamıştı canım bugün 4. günümdeyim belirtilerde var hayırlısıyla bekliyorum bi umut belki geç döllenmedir diye inşallah kuzum ikimizde hayırlı haberler alırız rabbim hayırlıysa sağlıklıca evlatlarımızı nasip etsin bize 🤲🏻