Benim de 6. Haftada başladı 13. Haftaya kadar devam etti. İçtiğim suyu bile kusuyordum evden dışarı çıkamıyordum yatalak hasta gbı olmuştum. 13. Haftaya girdiğimde yavaştan geçmeye başladı şu an 15+4 teyim sabah safra kusmalarım dahil geçmeye başladı gün ıcınde yediklerim midemde kalıyor arada mide yanması yaşıyorum o da baharatlı bir şey yediğimde yanma oluyor onun dışında rahatladım çok şükür. Ben de her gün ağlıyordum o süreçte gerçekten çok zor. Rabbim sabrını veriyor biraz daha sabredin 🙏🏻