Benim de 5. Haftadan başladı bulanrtım şu an 13 haftadayım ve inanılmaz bir şekilde birden bire geçti. Çok ağladım çok üzüldüm 4 kilo verdim hiç bir şey yiyemiyordum ama yine de sağlıklı olsun bunlar geçecek vs diye olumlu düşünüp kendimi teskin ettim. İnanın geçiyor. Hem bulantı hem de zaman çok zor bir dönem Allah kolaylık versin. Hepimiz sağlıkla bebişimizi kucağımıza alalım 💕