Allahım tez vakitte iyi haberler aldırsın inş benimde 7 yıl boyunca olmadı ama stres kaynaklıydı hep oraya odaklıydım çünkü sonra saldım takmamaya başladım bu seferde hamile kalıyordum sürekli düşük yapıyordum 5 taneye yakın düşük yaptım kalp atışını duymadık kimyasal gebelikte olabilir sonra kanımda pıhtı olduğu ortaya çıktı cok düşük bi düzeyde,hamile kaldım 9 ay oscapar kullandım cok şkür şimdi kızım 2 yaşında ve ben tekrar hamileyim yine igne vuruluyorum diyeceğim o ki stres yapmayın onu düşünerek hareket etmeyin üzülmeyin Allah büyük ol derse oluverir siz tüm tedavilerinizi olun güzel haberler almak ümidi ile 🙏