Benim 2 gebeliğim ilk gebelikte 10.cu haftada kalbi durdu ama elhamdülillah bu bebeğim şuan 15+1 olduk hala hissetmiyorum bende karnımda hafif şişlik var öksürken tuvalete otururken yataktan kalkarken kasıklarımda kram oluyor tatlı hemen geçiyor bende çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan ve çok heycanlanıyorum hareketlerini hissetmek için