Glsum çok geçmiş olsun, bende 15+5 im. 10 gün önce Demir ilacına başladık yaklaşık 10 gündür kaşıntım var ilacın yan etki yaptığını düşündüm prospektüsünde yazmıyor ama bence ondan sonra oldu. Doktora danıştım (şehir değişikliği nedeniyle sabit bir doktorum olamadı maalesef Demir ilacını veren doktorla benim danıştığım Farklı doktorlar) bir kaç gün içme ara ver dedi 3-4 gün içmedim azaldı dün akşam yatmadan ilaçları içip yattım düzenli beslenemediğim için fazla ara vermek de istemedim. Gece boyu kaşındım sabaha karşı kaşınmaktan uyandım özellikle ayak bileklerim çok kaşınıyor. Gebelik kolestazı ilk defa duydum benimde geceleri daha fazla oluyor kaşıntım. Teşhisi size doktorunuz mu koydu acaba?