gizemmm bende öğretmenim ve 32. Haftada çalışabilir raporu alıyorsun. 37 ye kadar çalışıyorsun. 32-37 arası 5 hafta ve atıyorum bu arada geip oldun bir hafta rapor aldın diyelim 5 hafta ertelemiştin o 4 haftaya düşüyor. Yani yönetmelikte erteleme yaptıktan sonra işe gitti gün kadarını ertelemiş olur yazıyor. İzne ayrılmak zorunda değilsin. Gittin kadarını ötelemiş olursun