Devlette de rapor hakkı yıllık 40 gün
Bu rapor süresi de bana çok saçma geliyor zaten
Hamileyiz yani hasta değiliz sonuçta
Bu izinler keşke arttırılsa
Ben hep rapor aldım 5 gün 2 gün 3 gün valla dinlenebildiğiniz kadar dinlenin ben 32 ye kadar çalıştım ama dayanamadığınız yerlerde rapor aldım
Kadın doğum doktorunuz 10 güne kadar rapor veriyor 5er 10 ar alın
Sağlık ocağı da veriyor