Mehtapkz Binnurr1 bende golcuk medara gidiyrm cnm ahmet coskanan30. Haftam. Bnm ikinci hamileligim ama ilk burda yapicm sizler kac haftaliksiniz
hunilimom Binnurr1 ben gitmedim ama giden arkadaşlarım var @Limonzeytin orda doğum yaptı 6-7 ay önce eda hanımdı sanırsam doktoru ben devlet te yaptım
Mehtapkz gl12cn34 canm ben ahmet coskana gdyrm sezeryn olcm bir bilgn varmi acaba nasl gectigi ile alakali
Damla0207 Binnurr1 bnde sare hanıma gidiyorum cinsiyetten anlıyo mu bana 11 haftalıkken yüzde 80 erkek dedi
Binnurr1 Ebruskaaa bende şu anlık memnunum bakalım doğum nasıl olcak. İlk doğum olcağı için korkuyorum biraz
Ebruskaaa Binnurr1 benim de ilk canım düşündükçe bende korkuyorum ama şimdilik aklıma çok getirmemeye çalışıyorum
Binnurr1 Mehtapkz 19 haftalık olduk. İlk Sare Hanıma gittiğim için değiştirmek istemedim açıkçası. Doğum konusunda nasıldır çok tedirginim. Şu an güler yüzlü biri. İlk doğum olcağı için korkuyorum
gl12cn34 Mehtapkz ben Numan beye gidiyorum yıllardır Numan beye ayıp olacağını düşündüğüm için Ahmet beye geçemiyorum suan ama aklım hep Ahmet çoşkanda 😂 bence cok iyi ve samimi bit doktor cok sayıda arkadaşım onda yaptı doğumunu hepsi memnun kaldı aslında
Busem3535 Mehtapkz bende Ahmet coskan gidiyorum 24 gün var dogumuma eşimin butun ailesi Ahmet coskan ameliyatindan aşırı memnunlar sanki sezeryan hiç olmamış gibiydik diyo zaten İstanbul’dan bile gelenler var Ahmet coskan aşırı iyi
kalbiminpariltisi gl12cn34 ben de herkes çok memnun kaldı diye Ahmet coşkan a gittim kontrole hiç memnun kalmadım ya hiç hoşuma gitmedi adam çok ukala geldi konuşması hareketleri falan bir de ultrasonda saçma sapan konuştu eşim de ben de memnun kalmadık hiç
Ebruskaaa gl12cn34 ben Ahmet Hoca’dan o kadar memnunum ki bence ona gitmelisiniz enerjisi güler yüzü her muayene de biz sormadan herşeyi anlatıp ayrıntılı bilgi veren harika bir doktor biz çok memnunuz
gl12cn34 kalbiminpariltisi AA doğrudur tabi herkesin anlayaşabildiği doktor farklı oluyor ama ben hep daha ilgili olarak duymuştum Ahmet beyi şaşırdım şimdi
Binnurr1 kalbiminpariltisi Ben hastanenin sayfasında gördüm güler yüzlü samimi birine benziyodu. Hatta dedim acaba değiştirsem mi doktorumu diye. Ben Sare Hanıma gidiyorum şu an bakalım o da çok tatlı biri
kalbiminpariltisi gl12cn34 dediğim gibi çoğu kişi memnun zaten belki o an enerjisi bizi o şekilde denk geldi biz memnun kalmadık hiç muayeneden çıkınca eşimle aynı anda dedik bu ne böyle bir daha gelmeyiz diye 😂
gl12cn34 Ebruskaaa cok istiyorum aslında Numan hoca zaten haftada birgün Gölcük medar da birgün de izmit medarda her istediğimde gidemiyorum bile ama cok zorlu bir tedavi süreçlerinden geçtik başka doktora gitmek kendimi tanıtmak anlatmak zor geliyor biraz
gl12cn34 Binnurr1 doğumda doktor kadar anneler ve hastane de önemli ve medar iyi bir hastane bence ayrıca ebelerin vs. Güleryüzlü bence memnun kalırsınız korkmayın
kalbiminpariltisi Binnurr1 herkes genel olarak çok memnun zaten ama biz hiç sevmedik 🤷♀️ sare hanım ilgili sevecen medar a gitsem sare hanıma giderdim ona da bir kere muayene oldum beğendim ama hastane değiştirdik o yüzden farklı bir doktorla devam ediyorum şuan
Binnurr1 gl12cn34 Ben yeni evli olduğum için golcüğü çok bilmiyorum. Körfezden geldim bakalım inşallah iyi geçer herşey ☺️